Uw makelaar

SPRL MYINSUR

Bijstand thuis, onderweg en op reis, het hele jaar door

VERGELIJK ONZE FORMULES

Bijstand mobiliteit

Een dekking voor elk vervoersmiddel, in België en in het buitenland: auto, fiets, openbaar vervoer en vliegtuig.

Bijstand gezinnen

Bescherming voor het hele gezin, thuis en op reis. Ruime terugbetaling van uw medische kosten gemaakt in het buitenland.

Reisbijstand

Totale gemoedsrust op reis, binnen of buiten Europa. Ook bij vertraging van uw vlucht.

 Op zoek naar bijstand voor uw woning ? Ontdek onze oplossingen

10% korting

10% korting

eerste jaarpremie*

Hoe kiest u de gepaste bijstandsformule?

Een resultaat op maat in enkele kliks.

SPRL MYINSUR

Avenue du Pentathlon 3, 1140 Evere

Consumentenbescherming

Raadpleeg de wettelijke informatie over onze verzekeringen!

 

  • ​​​​​AG Insurance (afgekort AG) NV ​is een Belgische verzekeringsonderneming. Alle verzekeringscontracten zijn onderworpen aan het Belgisch recht. Voor meer informatie over de juridische gegevens van AG, klik hier.
  • Hoe gaat AG om met mogelijke belangenconflicten?
  • Welke segmentatiecriteria past AG toe bij aanvaarding, omvang van de waarborg en premieberekening?
  • Waar kan ik het gestandaardiseerd informatiedocument vinden?
    Wij nodigen u uit om kennis te nemen van het gestandaardiseerd informatiedocument over het verzekeringsproduct alvorens het product te onderschrijven. Dit document is gratis beschikbaar bij uw verzekeringstussenpersoon.
  • Wat is de duurtijd van mijn contract?
    Uw contract heeft een duurtijd van 1 jaar en wordt elk jaar automatisch verlengd voor dezelfde duurtijd bij gebrek aan een opzeg 3 maand voor de jaarlijkse vervaldag .
  • Waar kan ik terecht als ik een klacht​ heb?
    Voor vragen of problemen kan u in de eerste plaats terecht bij uw verzekeringstussenpersoon. Als u een klacht hebt, kan u contact opnemen met de Dienst Klachtenbeheer van AG (E. Jacqmainlaan 53, 1000 Brussel, tel. 02 664 02 00, mail customercomplaints@aginsurance.be of vul hier​ het klachtenformulier in). Als de voorgestelde oplossing voor u niet volstaat, kan u uw klacht ook voorleggen aan de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûssquare 35 in B-1000 Brussel, tel. +32 (0)2 547 58 71 - fax + 32 (0)2 547 59 75 - – www.ombudsman-insurance.be.

​*Welkomstgeschenk. Actie onder voorwaarden. Actie geldig bij een nieuwe verzekering Top Mobility & Travel Assist, Top Travel Assist, en/of Top TravelStop van AG Insurance, afgesloten ten laatste op 31/12/2024. Korting van 10% op de eerste jaarpremie. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere acties.