Aangename kennismaking!

 

In onze vorige editie introduceerden we het Sales Support-team van AG Ascento. Er zijn echter nog meer mensen die met u in contact staan. Mogelijk hebt u al, of gaat u nog, te maken krijgen met de mensen die dagelijks uw contract beheren. In deze nieuwe editie laten we u graag kennismaken met het team Beheer van AG Ascento.

Het AG Ascento-team met  v.l.n.r. Aurélie, Darine, Kathy en hun teamleader Carl.

Aurélie Debontridder

(werkt 9 jaar bij AG Ascento, was daarvoor notarisklerk)

Ik hou van de variatie in mijn werk en geniet van het contact met verschillende teams en mensen. Ik behandel de eenvoudige, maar ook de meest complexe dossiers van onze klanten. Het is leuk om ingewikkelde dingen duidelijk uit te leggen en daar dan een bedankje voor te krijgen van de klant.

Hobby’s: Ik ben graag buiten bezig: trailrunning, wandelen, tuinieren. Ik breng ook graag tijd door met mijn kinderen.

Wist-je-datje: Ik hou zó van mijn werk dat ik mijn kat vernoemd heb naar een van onze procedures! Dus ik heb thuis een kleine 'Spufi': een spufi is in ons intern jargon een handmatige aanpassing die uitgevoerd moet worden in een contract.

Aurélie Debontridder
Darine De Portemont

Darine De Portemont

(werkt 13 jaar bij AG Ascento, was daarvoor boekhouder)

Binnen de afdeling Beheer van AG Ascento behandel ik dagelijks de vragen van klanten via telefoon, mail of brief. Ik breng de gevraagde wijzigingen aan in de contracten, uiteraard altijd met respect voor de fiscale en juridische regelgeving rond verzekeringen. Het contact met klanten is heel boeiend en afwisselend. Het moedigt ons aan om de klant in duidelijke mensentaal te informeren.

Hobby’s: Dankzij cognitieve trainingen en mijn interesse in gezondheid, ben ik vertrouwenspersoon bij AG Insurance. Collega’s met een werkgerelateerd probleem kunnen altijd bij mij terecht. Als zelfstandig coach help ik mensen met zelfreflectie. Verder geniet ik van wandelen, fietsen en lezen.

Wist-je-datje: Ik stel me elke dag open voor wat er komt. En hoewel dat op sommige dagen beter meevalt dan op andere, is het altijd de moeite waard om te leren van wat er gebeurt. Het meest fantastische is het gevoel op het einde van de werkdag dat onze service een verschil maakt voor onze klanten.

Kathy Vanhee

(werkt 18 jaar bij AG Ascento, daarvoor bij de dienst van de groepsverzekering)

Ik heb vooral telefonisch contact met klanten om allerlei vragen te beantwoorden. Het is heel afwisselend en fijn om onze klanten op deze manier beter te leren kennen. Het geeft voldoening als ik de klant tevreden kan stellen en daar ook vaak positieve feedback over krijg.

Hobby’s: Ik ga graag op reis met mijn gezin, het liefst naar paradijselijke stranden.

Wist-je-datje: Soms leren we klanten nog beter kennen tijdens events. Zo ontdekte ik zelfs dat er mensen bij mij in de buurt woonden. Die zie ik nog regelmatig. Dat is altijd aangenaam!

Kathy Vanhee