Mijn favorieten 0
AG obtient un score élevé dans l’enquête de satisfaction client.
AG obtient un score élevé dans l’enquête de satisfaction client.

Ook dit jaar goede tevredenheidsscores!

Delen
Deze pagina delen
WhatsApp
Email
Link kopiëren
Opslaan
Dankzij uw voortdurende steun en vertrouwen kunnen wij met trots melden dat we opnieuw mooie resultaten hebben behaald in onze jaarlijkse klanttevredenheidsenquête. Maar liefst 85% van de respondenten geeft aan tevreden tot zeer tevreden te zijn met AG Employee Benefits & Health Care. Wat ze precies waarderen? Dat leest u hier!

One-stop shop en uitgebreid productaanbod

 

AG biedt als global player een uitgebreid assortiment aan verzekeringsproducten, waardoor klanten voor al hun verzekeringsbehoeften bij één maatschappij terecht kunnen. Dit gemak en de veelzijdigheid worden enorm gewaardeerd. Ook de verzekeringsproducten zelf blijven onverminderd populair, met name de uitstekende en hoge (gegarandeerde) pensioenrendementen.

 

MyAG Employee Benefits: succesvolle digitalisering

 

Het is geen verrassing dat AG sterk inzet op digitalisering. Al onze producten zijn dan ook naadloos geïntegreerd op ons gebruiksvriendelijke platform MyAG Employee Benefits, dat tevens beschikbaar is als app. Dit maakt het voor klanten makkelijk om hun verzekeringen te beheren, claims in te dienen en belangrijke informatie te vinden, allemaal vanuit één plek! Een bewezen succes? Ja hoor! De cijfers spreken voor zich: 92% van de ondervraagden is heel enthousiast over de geboden functionaliteiten van MyAG Employee Benefits en 89% beschouwt het als een uitstekende oplossing om medewerkers op een heldere en efficiënte wijze te informeren over de voordelen die ze genieten.

 

Via digitalisering willen we onze snelheid verhogen en daarmee ook de klanttevredenheid. En dat lukt! Een voorbeeld: in 95% van de gevallen worden apotheekkosten binnen twee werkdagen verwerkt wanneer deze via digitale tools worden ingediend.

Wenst u meer info over MyAG Employee Benefits? Klik dan hier.

Het goede contact met de planbeheerder, teamverantwoordelijke en accountmanager bevordert een vlotte en constructieve samenwerking, waardoor wij steeds tot de beste oplossingen komen.

Uitstekende contactpersonen en service

 

Verder zijn onze klanten zeer tevreden over hun contactpersonen, zowel de accountmanagers als de planbeheerders. Wat ze bovenal appreciëren? De expertise, professionaliteit en snelle respons. Ook over de algemene dienstverlening zijn de ondervraagden blij. De voornaamste troeven: de beschikbaarheid van de diensten en de kwaliteit van de administratieve verwerking. 

De kwalitatieve service, de vlotte bereikbaarheid, de expertise en de goede rendementen zijn de voornaamste redenen waarom wij tevreden zijn.

Ruimte voor verbetering

 

Ondanks de reeds behaalde positieve resultaten, blijven we ons inzetten om de klanttevredenheid hoog te houden. Dit doen we door verschillende initiatieven op te zetten.

“Eén daarvan is OPtiSTART”, verklaart Els Vanden Begin, Head of Customer Experience van AG Employee Benefits & Health Care. “Uit feedback bleek dat de opstart van verzekeringsplannen nog beter kan. Met OPtiSTART richten we ons op het versnellen en verbeteren van dit proces door de communicatie en implementatie te optimaliseren. Verder sturen we sinds september alle benodigde informatie voor de aansluiting van nieuwe medewerkers en bij nieuwe verzekeringsplannen, waar mogelijk, per e-mail in plaats van per post.”

Een ander aandachtspunt was de vraag naar extra communicatiemateriaal ter ondersteuning van de medewerkers. “Enige tijd geleden hebben we een uitgebreide toolkit samengesteld met affiches, brochures, handleidingen, enz.”, vertelt Els. “Deze materialen zijn ontworpen om eenvoudig te communiceren over verzekeringen, processen en het gebruik van onze digitale tools. De toolkit is een soort bibliotheek waar u kan kiezen wat u nodig hebt om uw medewerkers te voorzien van relevante informatie.”

Tot slot gaven sommige respondenten aan meer informatie te willen over AG EB Online. “Om u te helpen het platform beter te begrijpen en optimaal te benutten, organiseren we de AG EB Academy, gratis online praktijkgerichte en theoretische opleidingen. Verder zijn er in het najaar ook EB Atelier-workshops, waarbij u uw mening kan geven over AG EB Online zodat we u nog beter kunnen ondersteunen”, vertelt Els.

Een enquête met maatschappelijke betrokkenheid

 

Dankzij de enquête-deelnemers kunnen we 500 euro schenken aan de verenigingen vzw Abaka en vzw Amber. Als maatschappelijk verantwoord bedrijf hebben we dit bedrag verhoogd, waardoor we elke organisatie 1.500 euro kunnen geven. De enquêteresultaten hebben dus niet alleen waardevolle feedback gegeven, maar ook een wezenlijke bijdrage geleverd aan de ondersteuning van deze nobele doelen.

 

Vragen?

 

Hebt u een vraag of opmerking over onze diensten of wil u graag nieuwe services testen? Dan kan u altijd terecht bij uw vertrouwde AG-contactpersoon of contacteer ons via deze link.