Uw contactpersoon helpt u om de wijzigingen door te geven.
Communiceer wijzigingen binnen uw bedrijf zo snel mogelijk via uw contactpersoon en AG EB Online.
Belang van snelle communicatie
Een adreswijziging van uw bedrijf, een nieuwe personeelscategorie, een fusie of reorganisatie, … Heel wat uiteenlopende veranderingen die belangrijke gevolgen kunnen hebben voor uw groepsverzekering, overlijdensdekking, hospitalisatieverzekering of verzekering arbeidsongeschiktheid. Deze wijzigingen snel communiceren is dan ook cruciaal.
Hoe geeft u een wijziging door?
AG Employee Benefits & Health Care helpt u om uw gegevens altijd up-to-date te houden. Uw contactpersoon staat voor u klaar om samen met u de wijzigingen door te geven.
Geef uw contactpersoon een seintje bij:
- Administratieve wijzigingen (veranderen naam van het bedrijf, maatschappelijke zetel, correspondentieadres, …);
- Een verandering van groepsverzekering;
- Een fusie of splitsing van activiteiten;
- Een faillissement of juridische re-organisatieprocedure;
- Een collectief ontslag.
U vindt uw contactpersoon terug via AG EB Online.