De veiligheid en het welzijn van uw werknemers zijn voor u heel belangrijk.


Een arbeidsongeval aangeven

Welkom op de website Arbeidsongevallen van AG Insurance

Een ongeval is echter snel gebeurd en soms niet te vermijden. In zo’n geval is een snelle en correcte vergoeding van het slachtoffer van het grootste belang.​
Alles begint natuurlijk met een snelle aangifte.

Toegang aanvragen?

U kan hiervoor contact opnemen met de helpdesk.​

Aangiften ingeven?

Met onze onlinetool PFS+ meldt u snel en eenvoudig een arbeidsongeval. U kan ook een attest van eerste vaststelling toevoegen.

Het dossier (status, briefwisseling, betalingen, perioden ongeschiktheid) van uw werknemer mee opvolgen is geen probleem.
Zijn er verlengingsattesten? Laad ze op in het dossier en u hoeft niets meer te doen.

U kan statistieken aanmaken met de gegevens die voor u van belang zijn.

Een gespecialiseerd supportteam is steeds ter uw beschikking. Neem hiervoor contact op met de helpdesk.