Mijn favorieten 0
Gezondheidszorgen

My Care Premium

Delen
Deze pagina delen
WhatsApp
Email
Link kopiëren
Opslaan

My Care Premium

Uw voordelen
Efficiënt

U maakt medische ondersteuning makkelijk inpasbaar in de werk-privébalans van uw medewerkers.

Geruststellend

U zorgt voor snelle toegang, zodat uw medewerkers snel hulp krijgen.

Kwalitatief

U biedt uw medewerkers toegang tot betrouwbare, uitgebreide medische kennis en een breed netwerk van erkende huisartsen.

Snelle en makkelijke toegang tot hoogwaardige medische tools

Wetenschappelijk onderbouwde tools waarmee uw medewerkers op eigen tempo hun mentale balans vinden en behouden.

Op deze pagina:

Onderscheid u met de premiumservices

De My Care Premium-services beantwoorden aan de actuele behoefte om altijd direct geholpen te worden, zeker als het over gezondheid gaat. Bij medische klachten zoeken mensen daarvoor vaak hun toevlucht tot populaire zoekmachines. Maar de resultaten zijn over het algemeen verwarrend en geven zelden de informatie die werknemers nodig hebben. My Care Premium vormt een wetenschappelijk onderbouwd alternatief. Even snel als de zoekmachines, maar betrouwbaarder en persoonlijker.
 

​Naast My Care by AG:

  • Toegang tot de hypermoderne tool 'Symptom Checker, partner van AG'
    Stel, uw werknemer maakt zich zorgen over maagklachten en piekert duidelijk ook tijdens de werkuren. Dankzij een slimme vragenlijst, geeft de Symptom Checker*, partner van AG, 24/7 een reeks symptomen en een overzicht van mogelijke oorzaken. Deze tool maakt gebruik van ruim tien jaar medische ervaring, gecombineerd met artificiële intelligentie, om uw medewerkers te informeren.
  • Twee teleconsultaties voor uw medewerkers
    Met het My Care Premium-programma biedt u uw medewerkers twee videoconsultaties* aan via de Doktr app. De consultaties met een in België erkende huisarts vinden efficiënt plaats, elke werkdag, waar en wanneer het uw medewerkers het best past. Super efficiënt! Het verslag van de arts wordt doorgestuurd naar de eigen huisarts. Zo zijn uw medewerkers gerust dat hun behandeling nauwlettend wordt opgevolgd en zo nodig wordt bijgestuurd. Met deze waardevolle service is hun gemoedsrust verzekerd.
  • De beste medische ondersteuning
    Tijdige informatie en een snelle behandeling voorkomen ernstige gezondheidsproblemen, versnellen het herstel en verminderen het risico op langdurige afwezigheid voor uw medewerkers.
  • 'Digitale dokter’
    My Care Premium by AG maakt het mogelijk om consultaties vlot en efficiënt in te plannen tussen werktijd en privéverplichtingen. Uw medewerkers hoeven geen verlof te nemen voor een doktersbezoek.
  • Gedetailleerd rapport
    Het (anonieme) rapport ondersteunt uw HR-beleid en helpt u prioriteiten te stellen.

Het medisch advies via My Care Premium by AG is even snel als dat van zoekmachines, maar dan betrouwbaarder en persoonlijk.​

Uw voordelen binnen handbereik

De services van My Care by AG en My Care Premium by AG zijn makkelijk toegankelijk via de MyAG Employee Benefits app. Dit is onze one-stop-shop voor alle werknemers die zijn aangesloten bij uw aanvullend pensioenplan, gewaarborgd inkomen en/of gezondheidszorgoplossing. Alle voordelen die u biedt gebundeld in één app, dat is uniek in de markt!

Deze app is een mooi uitstalraam voor de uitgebreide Employee Benefits-verzekeringen en -services die u aanbiedt.

Interesse? Meer weten?