Betalingsbericht
Het antwoord op je vraag vind je misschien hier:
Dit document vind je in My AG. Zijn de details niet beschikbaar voor een van je contracten? Neem dan contact op met je verzekeringstussenpersoon.
Ga naar My AG en bekijk de status van je betalingen.
Vragen?
Neem contact met ons op via de chat
Telefonisch
AG Insurance financiële diensten
Er zijn verschillende redenen waarom je premie is aangepast: jaarlijkse indexering, wijziging in het contract, ...
Neem contact op met je makelaar of bankkantoor voor meer uitleg.
Nog geen toegang tot My AG?
Heb je te veel betaald, twee cijfers omgewisseld of op een verkeerde rekening gestort? Neem rechtstreeks contact op met de financiële dienst van AG.
Neem contact met ons op via de chat
Telefonisch
AG Insurance financiële diensten
Vind je het antwoord op je vraag niet?
Je premies in My AG
Hier vind je:
- Het bedrag van je premie
- De status van je betalingen
- Je betalingsberichten
Vragen?
Neem contact met ons op via de chat
Telefonisch
AG Insurance financiële diensten