My AG voor professionals
Beheer de contracten van je onderneming eenvoudig en veilig online via My AG.
Heb je een AG Employee Benefits-contract? Ga naar AG EB Online voor een vlot beheer van je plannen.
1) Registreer je onderneming op My AG voor professionals
Ben je niet zeker of je onderneming geregistreerd is
2) Stel een digitaal beheerder aan
3) De digitaal beheerder logt veilig in met zijn of haar itsme®-account of eID om de contracten van de onderneming te beheren
Log veilig in met je itsme®-account of uw identiteitskaart (eID) en kaartlezer
Ben je op zoek naar een privé contract of in de relatie werkgever-werknemer?
Waarom My AG voor professionals gebruiken?
Ontdek My AG voor professionals
Over My AG voor professionals
In deze klantenzone kan je…
De details van de contracten van je onderneming raadplegen (dekkingen, documenten, betaalde of te betalen premies)
Je bankgegevens controleren om je Modulis-bonus te ontvangen
Gebruikers toegang geven tot je klantenzone.
Je attesten verkrijgen (BA Ondernemingen, Arbeidsongevallen en Tienjarige BA) en je werven aangeven
De gegevens voor de afrekening van je contracten BA Ondernemingen invoeren
Je bankgegevens controleren om je Modulis-bonus te ontvangen
Gebruikers toegang geven tot je klantenzone.
Je attesten verkrijgen (BA Ondernemingen, Arbeidsongevallen en Tienjarige BA) en je werven aangeven
De gegevens voor de afrekening van je contracten BA Ondernemingen invoeren
Veelgestelde vragen
Gaat je digitaal beheerder met pensioen of verandert hij/zij van functie en moet je een nieuwe aanstellen?
Klik op www.ag.be/myagwelkom en volg de drie onderstaande stappen:
- Identificeer jezelf
- Identificeer je onderneming
- Duid de nieuwe digitale beheerder aan
Die persoon moet zich dan registreren via itsme of met zijn/haar elektronische identiteitskaart (eID).
Momenteel kan dit nog niet in je klantenzone My AG. Neem hiervoor contact op met je tussenpersoon of het Customer Contact Center via het contactformulier of telefonisch op +32 2 664 13 60 (maandag tot vrijdag, 8.00 tot 16.30 uur).
Als de gegevens die je ziet tijdens de registratie van je onderneming niet correct zijn, kan je de registratie verderzetten en vervolgens contact opnemen met je tussenpersoon of het Customer Contact Center om deze te wijzigen
Schadegevallen binnen je schadeverzekeringen (auto, woning, familiale enz.) vind je terug in je My AG-klantenzone. Ongeacht of ze zijn afgehandeld of niet (minder dan 5 jaar oud).
Schadegevallen binnen je verzekeringen Leven (sparen, levensverzekering enz.) zijn nog niet beschikbaar in je My AG-klantenzone.
Voor een overzicht van je verzekeringen en schadegevallen gezondheidszorg kan je terecht op My Global Benefits.
Meer informatie over het aangeven van een schadegeval vindt je in onze infofiche.
Controleer eerst:
- • of je onderneming al geregistreerd is op My AG
- • of je gekend bent als digitaal beheerder of gebruiker van deze onderneming op My AG
Als dat het geval is en je hebt geen toegang, neem dan contact op met het Customer Contact Center via het contactformulier of telefonisch op +32 2 664 13 60 (van maandag tot vrijdag, van 8.00 tot 16.30 uur).
In je persoonlijke klantenzone kan je je actieve verzekeringen bekijken die op jouw naam en op naam van jouw vennootschap staan. Je ziet er volgende producten:
- • Mobiliteit: auto, motor, fiets, motorhome, …
- • Wonen: woning, kantoor, handel, ...
- • Gezin: familiale, prive-ongevallen, bijstand, rechtsbijstand, overlijden
- • Sparen en beleggen
- • Pensioen
- • Producten in verband met je beroepsactiviteit
Voor een overzicht van je gezondheidsverzekeringen kan je vanuit My AG doorklikken naar MyAG EB.
Je vindt volgende documenten in je klantenzone:
- • Contracten
- • Betalingsuitnodigingen
- • Verzekeringsbewijs (vroegere groene kaart)
- • Fiscale attesten, bijv. van je pensioen- of rechtsbijstandsverzekeringen
- • Jaaroverzichten van je pensioen- en spaar/beleggingsverzekeringen
- • Diverse attesten in het kader van je privé of beroepsactiviteit
Momenteel kan dit nog niet. We voorzien dit wel binnenkort.
Je verzekeringsdocumenten Niet-Leven (auto, woning, familiale, rechtsbijstand, bijstand, privé-ongevallen, …) kan je digitaal ontvangen.
Log in op je klantenzone en kies voor digitale communicatie. Voorbeelden van gedigitaliseerde documenten:
- • Contractuele documenten (betalingsbericht, bijzondere voorwaarden, verzekeringsbewijs)
- • Documenten in verband met schadegevallen
Documenten voor uw beroepsgebonden groeps- en/of gezondheidszorgverzekering worden beheerd door MyAG Employee Benefits.
De klantenzone van je onderneming is toegankelijk voor de digitaal beheerder van je onderneming. Deze persoon kan daarnaast ook volledig of gedeeltelijk toegang geven aan andere personen binnen of buiten je onderneming (bijv. de boekhouder).
Contacteer ons Customer Contact Center:
- • Contactformulier
- • telefonisch op +32 2 664 13 60 van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur